Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsea.edu.ua/jspui/handle/12345/565
Title: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІАТИВНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ТА ПРОБЛЕМИ ЇЇ ВІРТУАЛІЗАЦІЇ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКІ ВИМІРИ
Other Titles: ИНФОРМАЦИОННО-КОМУНИКАТИВНАЯ КУЛЬТУРА ЛИЧНОСТИ И ПРОБЛЕМЫ ЕЕ ВИРТУАЛИЗАЦИИ: СОЦИАЛЬНО- ФИЛОСОФСКИЕ ИЗМЕРЕНИЯ
INFORMATION AND KOMUNIKATIVNAJA CULTURE IDENTITY AND PROBLEMS OF ITS VIRTUALIZATION: SOCIO-PHILOSOPHICAL DIMENSION
Authors: Мельник, Вікторія Володимирівна
Мельник, Виктория Владимировна
Melnyk, Victoria
Keywords: інформаційна культура особистості
інформаційне суспільство
складові інформаційної культури
віртуалізація
информационная культура личности
информационное общество
составляющие информационной культуры
вирутализация
information culture of identity
information society
omponents of information culture
virulization
Issue Date: 2016
Publisher: ЗДІА
Citation: Мельник, В. В. Інформаційно-комунікативна культура особистості та проблеми її віртуалізації: соціально-філософські виміри / В. В. Мельник // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 67 (2016). - C. 258 - 266
Abstract: UA : В статті представлено концептуалізацію розвитку інформаційної культури особистості в умовах сучасного суспільства; сформульовано методологічні засади інформаційної культури, що розвивається в умовах віртуально-мережевого суспільства; з’ясовано сутність і зміст інформаційної культури та проаналізовано поняттєво- категорійний апарат інформаційної культури, показано зв’язок інформаційного менеджменту з інформаційною культурою; виявлено проблеми розвитку інформаційної культури та шляхи їх вирішення. Зроблено висновок, що інформаційна культура, що розвивається в сучасних умовах потребує розробки відповідних теоретико-концептуальних підходів до цієї інноваційної проблематики, яка зачіпає багато проблем аксіологічного, гносеологічного, онтологічного вимірів
RU : В статье представлено концептуализацию развития информационной культуры личности в условиях современного общества; определены методологические основания информационной культуры, которая развивается в условиях виртуально-сетевого общества; определены сущность и содержание информационной культуры и проанализирован понятийно-категориальный аппарат информационной культуры, раскрыта связь информационного менеджмента с информационной культурой; выявлены проблемы развития информационной культуры и пути их решения. Сделан вывод, что информационная культура, которая развивается в современных условиях, требует разработки соответствующих теоретико-концептуальных подходов к этой инновационной проблематике, которая затрагивает много проблем аксиологического, гносеологического и онтологического измерений.
EN : The article presents the conceptualization of development of information culture of personality under the conditions of modern society; identified methodological bases of information culture that develops in conditions of virtual-network society; defines the essence and the content of the information culture and analysis concepts and categorical apparatus information culture, disclosed the relationship to information information management culture; problems of development of information culture and ways of their solving. It is concluded that the information culture that develops in modern conditions, requires the development of appropriate theoretical and conceptual approaches to this innovative issues that affects a lot of problems and ontological epistemological, axiological dimensions.
URI: http://dspace.zsea.edu.ua/jspui/handle/12345/565
Appears in Collections:ГУМАНІТАРНИЙ ВІСНИК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_67_258.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.