Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsea.edu.ua/jspui/handle/12345/524
Title: СВІТОГЛЯДНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ ЯК ФАКТОР СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
Other Titles: МИРОВОЗЗРЕНЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ ГУМАНИТАРНОГО ОБРАЗОВАНИЯ КАК ФАКТОР УСТОЙЧИВОГО РАЗВИТИЯ СОВРЕМЕННОГО УКРАИНСКОГО ОБЩЕСТВА
IDEOLOGICAL POTENTIAL OF HUMANITARIAN EDUCATION AS A FACTOR OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT MODERN UKRAINIAN SOCIETY The phenomenon of multi-dimensional entity of ideological potenti
Authors: Черниш, Тетяна Миколаївна
Черныш, Татьяна Николаевна
Chernykh, Tatyana
Keywords: багатовимірна сутність
світоглядний потенціал
гуманітарна освіта
глобалізація
напрямки розвитку
деформація цінностей
антропоцентризм
многомерная сущность
мировоззренческий потенциал
гуманитарное образование
глобализация
направления развития
деформация ценностей
антропоцентризм
multidimensional
entity
worldview potential
humanitarian education
globalization
directions of development
deformation values
anthropocentrism
Issue Date: 2017
Publisher: ЗДІА
Citation: Черниш, Т.М. Світоглядний потенціал гуманітарної освіти як фактор сталого розвитку сучасного українського суспільства / Т. М. Черниш // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 68 (2017). - C. 149 - 158
Abstract: UA : Проаналізовано феномен багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації та здійснено концептуалізація основних напрямків розвитку багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти в умовах глобалізації. Проаналізовано глобалізаційні тенденції, в контексті яких розвивається багатовимірна сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, та які впливають на розвиток гуманітарної освіти. Виявлено причини деформації цінностей, що впливають на складову світоглядного потенціалу гуманітарної освіти; та проаналізоівано принципи багатовимірної сутності світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що включає соціальну і гуманістичну спрямованість. Як висновок, обґрунтовано багатовимірну сутність світоглядного потенціалу гуманітарної освіти, що представляє собою форму антропологічного, психологічного та аксіологічного антропоцентризму.
RU : Проанализираован феномен многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования и осуществлена концептуализация основных направлений развития многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования в условиях глобализации. Проанализированы глобализационные тенденции, в контексте которых развивается многомерная сущность мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, которые влияют на его развитие. Выявлены причины деформации ценностей, которые влияют на составляющую мировоззренческого потенциала и принципы многомерной сущности мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, который включает социальную и гуманистическую направленность. Как вывод, обоснована многомерная сущность мировоззренческого потенциала гуманитарного образования, который представляет собой форму антропологического, психологического и аксиологического антропоцентризма.
УТ Ж The phenomenon of multi-dimensional entity of ideological potential of humanitarian education in the conditions of globalization and made the conceptualization of the main directions of development of the multidimensional entity of ideological potential potential of humanitarian education in the conditions of globalization is analyzed. Globalization trends in the context of which the developing of multidimensional nature of ideological potential capacity of humanitarian education and influence the development of humanitarian education are analyzed. Causes of warping values that affect the component of ideological potential humanitarian education are detected ; and principles of multidimensional entity of ideological potential of humanitarian education, which includes social and humanistic focus are analyzed. As a conclusion, a multidimensional nature of ideological potential of humanitarian education, which is a form of anthropological and psychological anthropocentrism is justified
URI: http://dspace.zsea.edu.ua/jspui/handle/12345/524
Appears in Collections:ГУМАНІТАРНИЙ ВІСНИК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gvzdia_68_14.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.